Mitä jos juoksulenkistä puhuttaisiin kuin crossfit-tunnista?

Okei, mä aattelin et mun WOD vois olla 6000 powermetriä .

Mä vedin ylle regular compression outfitin ja maximum softening shoesit.

Ekaks mä tein ultra joggausta kilsan verran, sit vaihdoin power joggingiin, ja siitä 2 x 500m competitive runningiin, AMRAPPIA periaatteessa.

Ajattelin että mun tremendous status goal vois olla tän viikon PB tai PR tän viikon RL Leaguessa, jossa oon siis vaan mä ite.

Lopussa ei meinannu tulla oksu. Mun boxi on maximum natural experience, forest-like surroundings eli FLS.

Sit ku mä pääsin himaan mä power stretchasin mun total leg muscleja ja riisuin mun regular compression outfitin ja maximum softening shoesit. Sit mä power washasin mun maximum woman pleaserin ja total armpitsit.

Ihan kiva WOD. 

This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

1 Response to Mitä jos juoksulenkistä puhuttaisiin kuin crossfit-tunnista?

  1. Aki says:

    Niinhän ne sanoo, että crossfit on Fight Clubin vastakohta koska ensimmäinen sääntö on, että crossfitistä ei saa olla puhumatta.

Leave a Reply

Hei kommentoija! Arvostaisin suuresti jos et kommentoisi anonyyminä, se jotenkin vähentää kommenttisi arvoa. Minä esiinnyn nimelläni, esiinny sinäkin.
T: Jussi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...